Recent Posts

Saturday, May 29, 2010

Porridge Yam + Shrimp Salad!

Hello Lovlies! How is everyone doing, I hope the week was great and the weekend is looking up, and to my American readers, I hope you are all having a great Memorial day weekend. I also want to thank everyone that Nominated me for best food blog! I am so excited and thankful. Now please vote for me!!!! I WANT TO WIN OHH!! Nominee is not enough..I keeeed!
175X100

On to today's post. I cooked Porridge Yam on Wednesday, after reading a post by Audeo and I remembered I had not eaten it in a while! So off I went to the African store after work. All in all it was SO worth it! I loved it. I think I cooked it the Igbo/rivers way cos I noticed Yoruba people don't put leaves...anyways this is how we always cooked it around my parts!



This evening My friend Cindy came over to my house to hangout, it was so much fun and when we got hungry we had SHRIMP SALAD!!!! It was soooooooo GOOD!!!She made it, so all credit goes to her, if you need a recipe holla at me, and I gatchu as always....here we go

You Can eat it like this with just Balsamic Vinaigrette or for a more unhealthy option..which we all opted for....


If you need recipes, please do not hesitate to send me e-mail as usual or tweet @ me..:) Have a blessed week and long weekend! DO NOT FORGET TO VOTE FOR ME!!

P.S Nice Anon- I promise, I will make Red velvet cake next weekend! I have been very busy lately!

Hug and Kisses
Ms.O.

7 comments:

Miss Yxclusive said...

This Ms. O... u will not kill person with beautiful looking dishes! See as my mouth is watering now... *now cleaning drool from keyboard*

Me am comin to ur side sha and u must to make ALL THESE MEALS! #GBAM!

Weldone Sweetie tho! :)

Miss Enigma a.k.a UnderCover07 said...

*sigh* I want to learn to cook like you oo, so that the hubby will not go hungry :(

The dishes look good!!!!

Congrats luv...u got my vote!!!

BubblesB said...

Hey,

Absolutely love your blog!!!

Please please send me all three recipes at mamby25@yahoo.com.

xxx

Bombchell said...

I voted! I voted *hops up and down* lol didn't even know the awards was on. OMG so when shall I schedule a cooking tutorial. they need to put these pictures beside those boring f&n books I used in high school.

Ms.O said...

Yinx- LOL! dont worry, let us plan this our meet up very soon! I will cook EVERYTHING for you!..:)

Undercover- MY FRIEND! hehe its not that hard, I just try different recipes all the time. slowly but surely, i got here.

bubbles- I will before the end of this week,.

Bombchell- THank you for voting! I WON!!!!! so happy! I will be starting something soon! So hang tight babes! Thank you again!

THANK YOU EVERYONE FOR VOTING AND COMING BY! YOU ALL ARE MY INSPIRATION!

Anyaposh said...

ms. o, you won't kill me o! wow...this looks tasty! I wish i was still moving to ottawa so I will come perch at your apartment like a squatter! darn...teach me your ways!

Kono said...

Amazing food- you're some kinda genius. Really really wanna learn how to make Afang soup- its soo good & all my friends are Yoruba (I'm Urhobo) so recipe pretty please?

Post a Comment

Followers